Захидал, баримт бичиг, өргөдөл, гомдол хүлээн авах,
шийдвэрлэлтийг хариуцан хүргэх, холбоо барих мэдээлэл
Хариуцсан ажилтан:
Архив, бичиг хэргийн эрхлэгч
Чиг үүрэг:
Байгууллагын хэмжээнд ирсэн бичиг, өргөдөл, гомдлыг хүлээн авах, бүртгэх, удирдлагад шилжүүлэх, шийдвэрлэлтэнд хяналт тавих, явсан бичигт дугаар олгох, бүртгэх, шилжүүлэлтэнд хяналт тавих, ангилан төрөлжүүлэх, албан хэрэгт хадгалж, баримт бичгийн хүргэлтийн үйл ажиллагааг хариуцаж, тайлагнаж ажиллах
Ирсэн баримт бичгийг шийдвэрлэх хугацаа:
Шуурхай шийдвэрлэх /яаралтай/ албан бичгийг ажлын 1-3 хоногт
Бүх төрлийн дүгнэлтийг ажлын 10 хоногт
Өргөдөл, гомдол болон бусад хүсэлт албан бичгийн хариуг 3-30 хоногт шийдвэрлэнэ